η πατριαρχία σ' αυτή την κοινωνία τελειώνει στα μπουρδέλα, αρχίζει στα σχολεία

Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Σκέψεις μιας μάμας

Τα τελευταία πέντε χρόνια είμαι πρωτίστως μάμα. Έχω περάσει την ως τωρά εμπειρία της μητρότητας που διάφορες φάσεις. Κάποιες άσσιημες τζιε πολλές όμορφες. Κάπου όμως μέσα σε τούντην εμπειρία έχασα πλευρές του εαυτού μου που είχα πριν να γινώ μάμα. Εν μετανοιώνω για τούτο, αλλά κάποτε αναπολώ τζίντες πλευρές, οι οποίες εν τζιε εχαθήκαν που τα αλήθκεια, κάπου βρίσκονται ακόμα μέσα μου, κρυμμένες ίσως πιο, αλλά εν τζιαμέ. Πρόσφατα αποφάσισα να ξεσκαλίσω κάποιες που τούντες κρυμμένες πλευρές. Ανέσυρά τες λοιπόν που την (εσωτερική) μου "σοφίτα" τζιε εξεκίνησα να τες ξεσκονίζω. Η δημιουργία τούντου blog εν μια προσπάθεια επαναεξερεύνησης τζιε ξανα-ανανακάλυψης μιας που τούντες πλευρές: της "συγγραφικής."

Δεν υπάρχουν σχόλια: